Počítač a žák spotřebou podpůrných opatření: - využití digitálních technologií při výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných; - analýza stavu zajištění žáků s PPO ve vlastní škole studenta; - diskuse ve skupině k využití celého spektra ICT pro podporu žáka; - návrh vhodných pomůcek pro jednoho žáka s PPO (dle volby účastníka), možné zdroje financování a zdůvodnění volby.
| 10 h prezenčně 10 h e-learning | Mgr. Petra Poláčková
Mgr. Blanka Kozáková Mgr. Petr Musálek
Mgr. Patrik Randa
1 lektor |
Kompetence absolventa studia Absolvent studia je pro působení ve škole vybaven následujícími kompetencemi: K3: kompetence koordinační a manažerské – řízení procesů a projektů; a) organizuje a koordinuje využívání digitálních zařízení ve škole; b) vyhledává a navrhuje možné finanční zdroje pro pořízení a údržbu digitální infrastruktury a softwaru; c) spoluvytváří plán rozvoje školy v oblasti digitálních technologií; d) orientuje se v základních pravidlech projektového řízení. |