Digitální technologie a změna: - seznámení s teoriemi řízení změny (management změny); - online zdroje pro další vzdělávání; - praktický nácvik vyhledání online nástrojů pro řízení změn; - participativní metody a formy (spolu)práce; - návrh možných variant pro podporování různé míry zapojení různých aktérů ve škole do zapojování ICT do výuky. | 1 h webinář a 4 h e-learning
| Mgr. Blanka Kozáková RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D., MBA
Mgr. Zbyněk Šostý
Mgr. Karel Moric
vždy 1 lektor |
Digitální technologie a učitelé: - pedagogický leadership, vedení a rozvoj pedagogického sboru; - zkoumání zdrojů na internetu s uvedením příkladů dobré praxe k tématu, sdílení těchto námětů ve skupině.
| 1 h webinář a 4 h e-learning | Mgr. Blanka Kozáková
RNDr. Jan Veřmiřovský, Ph.D., MBA
Mgr. Zbyněk Šostý
Mgr. Karel Moric
vždy 1 lektor
|
Kompetence absolventa studia
Absolvent studia je pro působení ve škole vybaven následujícími kompetencemi:
K1:
kompetence pro vedení lidí k zavádění digitálních technologií do života
celé školy a k jejich efektivnímu používání pro výuku a učení žáků: a) facilituje proces tvorby digitální strategie školy; b) zajišťuje pravidelnou reflexi a vyhodnocení naplňování digitální strategie školy; c) koordinuje a aktivně podporuje další vzdělávání pedagogických pracovníků s využitím digitálních technologií; d) podporuje kulturu inovací a spolupráce ve škole; e) působí jako pedagogický lídr. |