MODUL 9

Téma 1

Počet h

Lektoři

Edukace a Žákovské projekty – Arduino:
- vybrané mentorské a koučovací dovednosti a techniky;
- lektorské dovednosti, andragogika, celoživotní učení;
- práce s lidmi a jejich vedení, komunikace a řízení změny.


5 h prezenčně
a
5 h e-learning

Ing. Jiří Sumbal

Mgr. Blanka Kozáková

Mgr. Tomáš Zika

PaedDr. Jiří Pavelka

vždy 1 lektor

Téma 2

Počet h

Lektoři

Učení se:
- metody vzdělávání (vědecké poznatky, technologický vývoj);
- kompetenční rámec kvalitní pedagogické praxe (využití digitálních technologií);
- plán seberozvoje, autoevaluace, profesní portfolio, sebemotivace;
- samostatná práce s evaluačními nástroji.


5 h prezenčně
a
5 h e-learning

Ing. Jiří Sumbal


Mgr. Blanka Kozáková

Mgr. Tomáš Zika

PaedDr. Jiří Pavelka

vždy 1 lektor

Kompetence absolventa studia

Absolvent studia je pro působení ve škole vybaven následujícími kompetencemi:
K2: kompetence mentorské, koučovací a lektorské – andragogické techniky:
a) uplatňuje prvky mentorských a koučovacích dovedností a technik v prostředí školy a ve své práci;
b) využívá pro reflexi praxe kompetenční rámec kvalitní pedagogické praxe se zaměřením na využití digitálních technologií;
c) vzdělává se v lektorských dovednostech a andragogice tak, aby mohl pomáhat dospělým učit se a volit jejich cestu celoživotního vzdělávání;
d) orientuje se v různých metodách vzdělávání s ohledem na nové vědecké poznatky a aktuální technologický vývoj, dokáže je dalším osobám erudovaně doporučit a podpořit je v jejich užití pro jejich další osobní i profesní růst;
e) podílí se na tvorbě a sestavení plánu seberozvoje i autoevaluace pedagogů, na profesním portfoliu a sebemotivaci;
f) vzdělává se v oblasti vedení lidí a pedagogického leadershipu.