Edukace a Žákovské projekty – Arduino: - vybrané mentorské a koučovací dovednosti a techniky; - lektorské dovednosti, andragogika, celoživotní učení; - práce s lidmi a jejich vedení, komunikace a řízení změny.
| 5 h prezenčně a 5 h e-learning
| Ing. Jiří Sumbal
Mgr. Blanka Kozáková Mgr. Tomáš Zika PaedDr. Jiří Pavelka
vždy 1 lektor |
Učení se: - metody vzdělávání (vědecké poznatky, technologický vývoj); - kompetenční rámec kvalitní pedagogické praxe (využití digitálních technologií); - plán seberozvoje, autoevaluace, profesní portfolio, sebemotivace; - samostatná práce s evaluačními nástroji.
| 5 h prezenčně a 5 h e-learning | Ing. Jiří Sumbal Mgr. Blanka Kozáková
Mgr. Tomáš Zika PaedDr. Jiří Pavelka vždy 1 lektor
|
Kompetence absolventa studia
Absolvent studia je pro působení ve škole vybaven následujícími kompetencemi: K2: kompetence mentorské, koučovací a lektorské – andragogické techniky: a) uplatňuje prvky mentorských a koučovacích dovedností a technik v prostředí školy a ve své práci; b) využívá pro reflexi praxe kompetenční rámec kvalitní pedagogické praxe se zaměřením na využití digitálních technologií; c)
vzdělává se v lektorských dovednostech a andragogice tak, aby mohl
pomáhat dospělým učit se a volit jejich cestu celoživotního vzdělávání; d)
orientuje se v různých metodách vzdělávání s ohledem na nové vědecké
poznatky a aktuální technologický vývoj, dokáže je dalším osobám
erudovaně doporučit a podpořit je v jejich užití pro jejich další osobní
i profesní růst; e) podílí se na tvorbě a sestavení plánu seberozvoje i autoevaluace pedagogů, na profesním portfoliu a sebemotivaci; f) vzdělává se v oblasti vedení lidí a pedagogického leadershipu. |